Általános Szerződési Feltételek

Ezen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák a https://decordock.hu weboldalt (továbbiakban “decordock.hu”) üzemeltető Buda Forest Kft., székhely: 1023 Budapest, Ürömi u. 45., adószám: 12032817-2-41, levelezési cím: webshop@decordock.hu (a továbbiakban: „eladó”) jogait és kötelezettségeit, és szabályozzák a vásárló (a továbbiakban: „vevő”) a decordock.hu-n történő vásárlását. Ezen feltételek szerves részét képezik a Vevő és az Eladó között az internetes elektronikus kereskedelem során megkötött adásvételi szerződésnek (a továbbiakban: „adásvételi szerződés”). (Eladó és Vevő, a továbbiakban együttesen: „Szerződő felek”).

Ez az ÁSZF Magyarország területén érvényes olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a decordock.hu oldalon keresztül történik.

Az ÁSZF akkor lép hatályba, amikor az megjelenik esetleg változik a decordock.hu oldalon.

A Vevő, a rendszerben nyilvántartásba vett természetes vagy jogi személy, aki a decordock.hu webshopon keresztül elektronikus úton árut rendel.

Elektronikus megrendelés alatt értjük az elküldött elektronikus űrlapot, amely tartalmazza a Vevő adatait, decordock.hu webshop ajánlatából megrendelt termékek listáját és a megrendelt, az webshop rendszer által feldolgozott áruk árát.

Áru alatt értendő a decordock.hu oldalon felsorolt összes termék illetve szolgáltatás, amely megtalálható az érvényes árlistában.

Az Eladó elérhetőségei a Vevő számára: Tokárczyk István, telefon: (+36-30) 297-7818 / (hétfőtől péntekig) 09:00-19:00 között, e-mail: webshop@decordock.hu

Árak

Az Eladó által a decordock.hu-n keresztül kínált áruk vételára mindig a kiválasztott áruk mellett, egy ablakban szerepel. A vételár mindig ÁFA-val együtt értendő, hacsak nincs másként feltüntetve.

A webshop üzemeltetője (“Eladó”) alap esetben 27% ÁFA tartalommal számláz.

Kedvezmények:

Amennyiben Vevőnek kuponkód (kedvezményre jogosult kód) van birtokában, úgy azt oly módon érvényesítheti, hogy a kuponkód rovatba beírja a kódot, majd annak érvényesítése után (“kupon beváltása” rovatra kattintással) a számlából autómatikusan levonásra kerül az adott kedvezmény.

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy egyoldalúan módosíthatja a decordock.hu oldalon felsorolt áruk árait, azzal, hogy az új árak a Vevő számára a decordock.hu oldalon való közzétételtől érvényesek. Ez az árkorrekció nem vonatkozik a Vevő által már megrendelt árukra. Abban az esetben, ha a decordock.hu oldalon bizonyos áruknál nyilvánvalóan hibás ár jelenik meg, pl. ha az áru elérhető és általánosan ismert az ára és a megjelent ár eltér a szokásostól, vagy rendszerhiba esetén az áru mellett helytelenül „0 Ft” vagy „1 Ft” ár jelenik meg, az Eladó nem köteles a hibás áron eladni az árut, de felkínálhatja a Vevőnek az árut a megfelelő áron. Ebben az esetben, ha a Vevő nem ért egyet az áru érvényes árával, akkor visszaléphet az adásvételi szerződéstől. Kedvezményes kupon használata esetén az egyes kedvezményes kuponok nem kombinálhatók.

Termékek megrendelése

Az áru megrendeléséhez kattintson a kosár képre a hozzá tartozó felirattal, és a termék belekerül a kosárba. Ezután, eldöntheti, hogy befejezi a vásárlást (kitölti az űrlapot), vagy folytatja a vásárlást. A kötelező érvényű megrendelés megerősítését követően azonnal megkapja a visszaigazolást a megrendelésről az Ön által megadott e-mail címre.
Az elektronikus megrendelés érvényességének feltétele a pontosan és helyesen kitöltött regisztrációs (megrendelési) űrlap.

Az Eladó nem felel a szállítás során keletkezett kárért és késésért, amelyet az okozott, hogy a Vevő a regisztrációs űrlap kitöltése során nem adta meg az összes szükséges adatot és/vagy helytelenül töltötte ki az űrlapot. Az Eladó továbbá nem felel a Vevőnek okozott károkért, ha a Vevő elfelejtette belépési jelszavát és/vagy a Vevő belépési jelszava illetéktelen személyek kezébe került az Eladó hibáján kívül.

A beérkezett elektronikus megrendelés az adásvételi szerződésnek minősül, és kötelező érvényű.

Az Eladó és a Vevő közötti adásvételi szerződés a rendszer elektronikus megrendelésének kötelező érvényű megerősítésén alapul. Az eladó köteles a Vevő elektronikus megrendelésének tartalmát e-mailben (az elektronikus megrendelésben megadott Vevő e-mail címre) megerősíteni, miután azt az Eladónak kézbesítették, ellenkező esetben a Felek között nem jön létre az adásvételi szerződés. A Vevő köteles leellenőrizni az Eladó által küldött e-mailben szereplő elektronikus megrendelés tartalmát. Az Eladó által megerősített elektronikus megrendelés tartalmával kapcsolatos, eltérések esetén a Vevő köteles értesíteni az Eladót e-mailben a webshop@decordock.hu e-mail címen.

Az elektronikus megrendelés alapvető elemei a következők:

A vevő azonosítója, üzleti név vagy vezeték- és keresztnév, székhely/lakhely, cég adószáma, elérhetősége (telefon és e-mail cím);
A megrendelt áru kódja, címe a katalógus vagy annak leírása szerint;
A megrendelt áru mennyisége;
Az áru kézbesítési helyének címe (ha ezt az információt nem adják meg, akkor az áru a Vevő címére lesz kézbesítve);

Ha a megrendelés nem tartalmazza az előzőekben leírt követelményeket, akkor azt hiányosnak tekintjük. Ebben az esetben az Eladó megpróbálja felvenni a kapcsolatot a Vevővel, és felkéri a Vevőt az elektronikus megrendelés hiányosságainak kijavítására, szükség esetén annak pontosítására és/vagy kiegészítésére. Az elektronikus megrendelés pontosítása és/vagy kiegészítése után az elektronikus megrendelés teljesnek minősül.

Ha a Vevő a termékre/árura kötelező érvényű megrendelést küld, melyet az Eladó megerősített e-mailben, és az Eladónak már számszerűsíthető költségei vannak (áruk kötelező érvényű megrendelése a termék szállítójától, a termék utánvétellel történő kiszállítása, amelyet a vevő nem vesz át a futárszolgálattól stb.) – Eladó egy számlát állít ki, amely a lemondási díjat tartalmazza – a megrendelt áru teljes értékének 30 %-át + a már számszerűsíthető költségeket. A számla kifizetési határideje 8 nap.

Szállítási idő

Minden termék mellett külön-külön feltüntetjük a raktárkészlet információt (pl.: “készleten”) vagy a megrendelés várható teljesítési idejét (pl.: “négy hét szállítási idő”), ami azt jelenti, hogy mennyi időn belül tudjuk szállítani a terméket. Ennek meghatározásakor a tapasztalatainkat, valamint szállítóinknál a termékek elérhetőségét vesszük figyelembe. Ha feltüntetjük, hogy az áruk raktáron vannak, ez azt jelenti, hogy legalább 1 darab van a központi raktárban, és legkésőbb a megrendelés kézhezvételét követő munkanapon ki tudjuk szállítani. Ha egynél több darabot rendel, amelyek raktárunkban vannak, nem garantáljuk az összes megrendelt darab azonnali elérhetőségét, és kapcsolatba lépünk Önnel a rendelés pontosítása érdekében. Az ügyfélnek joga van elállni a szerződéstől, ha a szállítási határidő meghosszabbodik. Ha Vevő olyan terméket rendel, amelyet a forgalmazó már kiárusított, vagy valamilyen okból visszavonta a termék eladását, ám nem értesített minket, akkor azonnal értesítjük Önt (telefonon, e-mailben), a rendelést visszavonjuk. Ebben az esetben ha a vételár vagy annak egy része kifizetésre került, akkor 5 napon belül visszatérítjük azt, az Ön által megadott bankszámlára, hacsak másképp nem állapodunk meg. A megrendeléseket folyamatosan dolgozzuk fel, minden munkanapon.

Az elektronikus úton megrendelt és raktáron lévő áruk kiszállítását a lehető leghamarabb, általában 2 munkanapon belül teljesítjük. Ez attól a naptól értendő, amikor az Eladó visszaigazolta a Vevő elektronikus megrendelését, a terméket az elektronikus megrendelésben megadott szállítási címre szállítjuk ki. A szállítási határidők azonban egyes termékek esetében változhatnak, az elérhetőség függvényében.

A vevő az elektronikus megrendelés állapotát ellenőrizheti, ha bejelentkezik a rendszerbe.

Az árut futárszolgálattal szállítjuk a Vevő által az elektronikus megrendelésben megadott kézbesítési címre. A futárszolgálat a saját eljárásrendje szerint kézbesíti és/vagy értesíti a szállításról a Vevőt. Abban az esetben, ha a Vevő nincs jelen a kézbesítés helyén és nem engedélyezte más személynek az áruk átvételét, a Vevő felel az Eladónak és/vagy a futárszolgálatnak okozott károkért. Az áru kiszállításának további költségeit a Vevő viseli.

Az áru tulajdonjoga a vevőre száll, miután átvette az árut és kifizette a vételárat.

Az áru átvételekor a Vevő köteles leellenőrizni, hogy a csomagolás, amelyben az áru érkezett, nem sérült-e és a szállítmány átvételéről szóló okmányt alá kell írni. Sérülés esetén a felmerült hibákról jegyzőkönyvet kell írni a kézbesítés helyszínén a futárszolgálattal. Ha a Vevő az árut a csomagolás nyilvánvaló károsodása ellenére is átveszi, az Eladó az ebből származó reklamációt a későbbiekben nem fogadja el.

Az áruk kiszállításához az Európai Unió tagállamainak területére előzetes egyeztetés és hozzájárulás szükséges, melyben a postai és csomagolási díjak, valamint minden más szállítási feltétel előre le van fektetve a Vevő és az Eladó között.

Az áru kézbesítésének módja

Az árut futárral (GLS) küldjük. A megrendeléskor megadott szállítási idő azt jelenti, hogy hány napon belül szállítjuk ki a terméket. 24 órát kell hozzászámolni a futárszolgálat kézbesítéséhez.

Ha az árut nem kézbesítettük ki Önnek 7 napon belül a tőlünk kapott e-mailtől, vagy SMS-től számítva, kérjük lépjen kapcsolatba velünk. A kiszállítás elmaradását megvizsgáljuk, majd azonnal értesítjük Önt a kézbesítés elmaradásának okairól.

 

A megrendelt árut egy budapesti átvételi ponton is átveheti (a postázási díj így elmarad, tehát az átvétel ingyenes).

Üzletben történő átvételre előzetes egyeztetés után van mód.  Nyitva tartás: H-P: 10-18   SZ: 10-14 óra között.

Átvételi pont: 1023 Budapest, Ürömi utca 45 (lakberendezési üzlet)

Fizetési mód

A megrendelt áruért a következő módokon fizethet, attól függően, hogy melyik az Önnek a legmegfelelőbb.

1. Banki átutalás – előre fizetés megrendelés visszaigazolása alapján. Az összegeket (áru ellenértéke és/vagy szállítási díj) az alábbi ERSTE BANK számlára kell utalni:

11600006-00000000-94339589

Átutalás egyedi azonosítója: az elektronikus megrendelés száma (vagy számlaszám), melyet a megrendelés visszaigazoló emailben is feltüntetünk.

A rendelés megvalósítása után egy visszaigazoló e-mailt fog kapni a számlánkkal. Az átutalás egyedi azonosítója a számla száma, melyet fel kell tüntetni a fizetés elküldésekor.

Az árut csak akkor szállítjuk ki, miután a teljes számlázott összeg megérkezett a bankszámlánkra.

Postaköltség és csomagolás

Az árakhoz az alábbi postaköltségeket számoljuk hozzá: 2.900 Ft.

Nem számítunk fel csomagolási és más díjat. A fenti díjak a belföldi szállításra vonatkoznak.

Garancia

A jótállási idő minden eladott termékre 12 hónap, és ez attól az időponttól lép érvénybe, amikor az árut az ügyfél kézhez kapja, kivéve, ha nincs ez másként feltüntetve.

A decordock.hu garantálja az ügyfelei számára:

  • garantált ár, amely a megrendelés elküldésekor volt érvényes
  • az áruk sértetlenül történő kiszállítása
  • áruk kiszállítása a megrendelésben leírt mennyiségben és minőségben
  • számla csatolása

A decordock.hu nem felelős a következőkért:

  • a futár által okozott kézbesítési késedelemért
  • az áruk kézbesítése a helytelen címre, melyet a megrendelő adott meg
  • a futár által okozott károkért; ne vegyen át láthatóan sérült árut (sérült csomagolás stb.)

Ha vissza szeretné vonni a még fel nem dolgozott megrendelését, kérjük, minél hamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot, és adja meg a megrendelés számát. Ha a megrendelését már kifizette, 5 napon belül visszatérítjük a pénzt arra a számlára, ahonnan Ön fizetett. A kosár tartalma (még annak lezárása előtt változtathatóü, az abba berakott tremékek menet közben törölhetőek, módosíthatóak.

Ugyanakkor fenntartjuk a jogot az áruk megrendelésének visszavonására, ha már nem tudjuk kiszállítani Önnek a megrendelt árut, mert kiárusítottuk, vagy ha az online áruházban feltüntetett ár már nem érvényes, kivéve, ha nem állapodunk meg másképpen. A lemondásról telefonon vagy e-mailben haladéktalanul értesítjük Önt. A vételárat vagy annak egy részét 5 napon belül visszatérítjük arra a számlára, ahonnan Ön fizetett, hacsak másként nem állapodunk meg.

Fogyasztói szerződések és tanácsok az elállási jog gyakorlásáról

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében vevő (amennyiben fogyasztónak minősül) a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

A decordock.hu-n található képek, információk felhasználása

Minden jog fenntartva. A tartalom – részben vagy egészben – semmilyen felhasználása, különösen a szövegek, képek, fényképek vagy video bemutatók bármilyen mechanikus vagy elektronikus módon történő sokszorosítása és terjesztése tilos a decordock.hu írásbeli engedélye és hozzájárulása nélkül.

Záró rendelkezések

A decordock.hu weboldalon az áruk vásárlásakor a Vevőről feltételezhető, hogy ismeri az internet technikai lehetőségeit és ezzel a technológiával kapcsolatos potenciális problémákat. Az eladó nem vállal felelősséget a hibás kapcsolat által okozott problémákért. A számítógép vagy a számítógépen lévő adatok védelme a Vevőt terheli.

Az eladó külön is felhívja a figyelmet, hogy decordock.hu weboldalon szereplő információk előzetes értesítés nélkül frissíthetők és frissülhetnek.

Az eladó nem vállal felelősséget más felekkel szemben, a decordock.hu weboldalon található információk felhasználása által okozott közvetlen, közvetett vagy rendkívüli károkért.

Az eladó bármikor értesítés nélkül megváltoztathatja a decordock.hu oldalon szereplő árukat.

Az eladó fenntartja a jogot, hogy ezen ÁSZF-et bármikor megváltoztathatja és/vagy módosíthatja. Ezen ÁSZF változásai és/vagy módosításai a decordock.hu oldalon való közzétételükkel lépnek hatályba.

A Felek megállapodnak abban, hogy a közöttük felmerülő, a megállapodás vagy a kapcsolódó szerződések alapján fennálló jogviszonyokból fakadó vitákat, ideértve a megállapodás érvényességével, értelmezésével és megszűnésével kapcsolatos vitákat elsődlegesen egyeztetés útján rendezik.

Az Eladónak az elektronikus megrendelés elküldésével a Vevő megerősíti, hogy feltétel nélkül elfogadja az ÁSZF-ben leírtakat.

Hatályba lépés

Ezek a szabályok 2023. szeptember 1-től léptek hatályba.

Vélemény, hozzászólás?